Sijainti

As Oy Helsingin Hakaniemenranta 16

Hakaniemenranta 16, 00530 Helsinki

Tiedote hallituksen kokouksesta 27.4.2020

- Päätettiin laskea ilmanvaihdon sisään tulevan ilman lämmitystä yhdellä asteella. Useat asukkaat ovat ilmoittaneet asuntojen olevan liian lämpimiä, ja poistoilman lämpötila on suosituksia korkeampi. Mikäli asuntojen lämpötiloissa on ongelmia eli liian kylmä tai lämmin, asiasta voi ilmoittaa Helsingin Merihaka Oy:lle nettisivun vikailmoituslomakkella tai asiakaspalveluun.

- Kevättalkoita ei järjestetä tänä vuonna koronaepidemian takia. Talon pohjoispuolelle tuodaan perinteisesti asukkaiden käyttöön penkit ja pöytä toukokuussa. Suositus turvavälistä on syytä muistaa myös pihapiirissä.

- Hallitukselta on tiedusteltu, voisivatko asukkaat säilyttää kajakkiaan talon päädyssä olevassa verkkovarastossa seinään kiinnitettynä. Asiaan suhtaudutaan periaatteessa myönteisesti. Kun nykyinen jätehuone vapautuu lämminvarastoksi lastenvaunuille, voidaan selvittää myös sen käyttöä kajakkien säilytykseen. Kajakin säilytyksestä kiinnostuneita pyydetään ilmoittamaan asiasta hallitukselle hallitus (at) hakaniemenranta16.fi ma 18.5. mennessä.

- Taloyhtiön yhtiökokous järjestetään kesäkuussa, jos se on epidemiaohjeistuksen rajoissa mahdollista.

Tiedote on tuotettu Talosivu.com tiedonhallintajärjestelmällä